Veebipoe www.catukas.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Catukas OÜ (registrikood 14222951), asukohaga Lülle, Utukolga küla, Elva vald, Tartumaa, 61115, tel +37254613034, e-mail catukasdesign@gmail.com

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva, Itella SmartPOST või DPD

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul (kohe olemas tooted) 10 tööpäeva jooksul (tellimusena valmivad tooted) alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 2-3 tööpäeva jooksul (kohe olemas tooted), 14 tööipäeva jooksul (tellimusena valmivad tooted). 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui tooted on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt (võlaõigusseaduse § 53 lg 4) – eritellimused. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Tagastamine

Catukas OÜ-st ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Toode peal olema postitatud Omniva, Itella Smartpost, Dpd pakiautomaadi vahendusel Catukas OÜ aadressile 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Tartu Veeriku Selver, +37254613034). Raha tagastatud toodete eest hüvitame sulle 5 tööpäeva jooksul alates toodete jõudmisest Catukas OÜ-le. Transpordikulu tasub klient ja seda ei tagastata. 

1. Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud
Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei tingitud Catukas OÜ-st või toote mittesihipärasest kasutamisest, on Catukas OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähendamine Sinu poolt toote eest tasutus ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

2. Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke.
Kui selgub, et tooder on kasutatud, juhindub Catukas OÜ mõistliku kasutuse põhimõttes – kui kauba sobimatuses veendumuseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks- Catukas OÜ-l on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning sulle tagastamisele kuuluva summaga. 

Catukas OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile catukasdesign@gmail.com või helistada telefonil: +37254613034

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.